maandag 1 november 2010

Kunst om het lijf 2011

Na de paperclip-jurk voor het thema Soaked in Luxury in 2009 en het glow in the dark kostuum in 2010, mag ik ook dit jaar weer meedoen aan Kunst Om Het Lijf. Kunst om het lijf is een wearable-art-show die elk jaar wordt gehouden in de Rijp (NH).
Voor dit jaar ga ik meedoen met het thema Techno Art. Hierbij ga ik gebruik maken van Tie wraps. Ook wel bundelbandjes of Kabelbinders genoemd. Deze keer gaat het kostuum gedragen worden door een mannelijk model voor de verandering. Ik ga werken met verschillende lengtes en met een verassingseffect op de catwalk. Maar ik zal nu (geduld..dat komt vanzelf als ik een beetje op dreef ben) nog niets verklappen over het ontwerp, maar het zou er zo uit kunnen zien als Mr. Furry van MTV bijvoorbeeld.

1 opmerking:

  1. Hey Phebe,

    Goed om te horen dat je weer meedoet aan Kunst om het Lijf. Ik ben er van overtuigd dat die wedstrijd nog eens gaat winnen. hmmm, tiewraps, bundelbandjes.... Ik voel weer bizar grote aantallen aankomen :P, succes en hou me op de hoogte!!!

    Groetjes,

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen