dinsdag 11 januari 2011

Helaas..

Helaas heb ik moeten doen besluiten mijn deelname af te zeggen voor Kunst om het Lijf 2011.

Het maken en ontwerpen van het kostuum, gecombineerd met het afstuderen kost enorm veel tijd. Daarbij ook nog ziek worden, zorgde dat het allemaal teveel werd. Als ik realistisch kijk naar het werk wat ik nog moet verzetten met de kwaliteit dat ik het wel wil meegeven, denk ik niet dat het haalbaar is binnen de tijd die er nog voor staat. Helaas hebben nu andere dingen prioriteit, zoals afstuderen.

Ik vind het echt heel erg jammer dat ik tot dit besluit moest komen, zeker in zo'n laat stadium. Maar ik weet ook dat het de verstandigste keuze is.

Ik stel mezelf waarschijnlijk het meest teleur, wat ik concludeer uit het feit dat iedereen erg begripvol reageert. Maar toch wil ik wel mijn excuses aanbieden aan het model die zich er zo op had verheugd, de organisatie en de mensen die al kaartjes hebben gekocht.


Het is de minst leuke optie die ik heb gekozen, maar wel de beste, en gelukkig snapte de organisatie van Kunst Om Het Lijf dat ook. Ze hadden er zelf nog wel vertrouwen in dat het op tijd af kan zijn en ze vonden het tot nu toe "hartstikke gaaf" uitzien. Ze hoopten dat ik volgend jaar weer mee kom doen. Zeker weten! Dan helemaal perfect tot in de puntjes (ik heb immers nog een jaar) en dan winnen natuurlijk ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten